Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Hamulce tarczowe GIRLING do Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.8 GT coupe 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1989.09)

Hamulce tarczowe A.B.S. Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.8 GT coupe 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1989.09) A.B.S.
Hamulce tarczowe ASHIKA Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.8 GT coupe 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1989.09) ASHIKA
Hamulce tarczowe BENDIX Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.8 GT coupe 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1989.09) BENDIX
Hamulce tarczowe DELPHI Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.8 GT coupe 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1989.09) DELPHI
Hamulce tarczowe GIRLING Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.8 GT coupe 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1989.09) GIRLING
Hamulce tarczowe KAWE Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.8 GT coupe 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1989.09) KAWE
Hamulce tarczowe MIKODA Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.8 GT coupe 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1989.09) MIKODA
Hamulce tarczowe MINTEX Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.8 GT coupe 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1989.09) MINTEX
Hamulce tarczowe MK KASHIYAMA Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.8 GT coupe 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1989.09) MK KASHIYAMA
Hamulce tarczowe NK Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.8 GT coupe 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1989.09) NK
Hamulce tarczowe OEM Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.8 GT coupe 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1989.09) OEM
Hamulce tarczowe REMSA Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.8 GT coupe 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1989.09) REMSA
Hamulce tarczowe ROADHOUSE Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.8 GT coupe 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1989.09) ROADHOUSE
Hamulce tarczowe SBS Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.8 GT coupe 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1989.09) SBS
Hamulce tarczowe TRW Chevrolet BERETTA coupe (1_37) 2.8 GT coupe 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1989.09) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GIRLING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6140025
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
6140025
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  KELSEY HAYES
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Wysokość [mm]:  67,4
Długość [mm]:  147,6
Grubość [mm]:  15,4
Do 100 dni na zwrot
150,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Hamulce tarczowe

Porady z kategorii: Hamulce tarczowe

Klocki i tarcze hamulcowe Febi

Klocki i tarcze hamulcowe Febi

Febi to marka o bardzo bogatym, wieloletnim doświadczeniu i tym samym jeden z wiodących producentów części zamiennych na rynku niezależnym. Stale poszerzany asortyment części Febi obejmuje m.in. elementy układu hamulcowego, w tym wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe, które dorównują jakością częściom oryginalnym.

czytaj więcej >
Jakie klucze do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy

Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców

Przymierzacie się do wymiany klocków hamulcowych? Czynność tę możecie zlecić w sprawdzonym warsztacie lub też – oszczędzając niemałe pieniądze – zrobić to samodzielnie. Jakich narzędzi będziecie w tym celu potrzebować?

czytaj więcej >
Jakie klocki i tarcze wybrać do swojego samochodu?

Jakie klocki i tarcze wybrać do swojego samochodu?

Tarcze i klocki samochodowe to podstawowe elementy układu hamulcowego praktycznie każdego pojazdu. Te kluczowe dla poprawnego zatrzymywania samochodu komponenty, to typowe eksploatacyjne części samochodowe, które wraz z przebiegiem wymagają okresowej wymiany na nowe.

czytaj więcej >
Które klocki stosować do nawiercanych, a które do nacinanych tarcz hamulcowych?

Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?

Spasowanie klocków i tarcz hamulcowych pozornie jest bardzo proste. Wystarczy przestrzegać zaleceń producenta auta, a wszystko będzie w porządku. Ale gdy tylko komuś przyjdzie ochota nieco poeksperymentować lub coś ulepszyć, zaczynają się wątpliwości. Tak jak w przypadku tarcz nacinanych i nawiercanych oraz pasujących do nich klocków hamulcowych.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze