Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe BENDIX do Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BOSCH Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BOSCH
Klocki hamulcowe FERODO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FERODO
Klocki hamulcowe TRW Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) TRW
Klocki hamulcowe ABE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ABE
Klocki hamulcowe ATE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO RACING Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FREMAX Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) IPARTS
Klocki hamulcowe JP GROUP Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe OPTIMAL Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUARO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) QUARO
Klocki hamulcowe RAICAM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SAMKO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) SAMKO
Klocki hamulcowe TEXTAR Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe VAICO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) VALEO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Bmw 5 (E28) 520 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.12 - 1987.12) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
510046
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
510046
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Ograniczenia producenta: ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Bez styku zużycia
Grubość [mm]: 17
Wysokość [mm]: 37,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Klocki hamulcowe to typowo eksploatacyjne części samochodowe, przez co prędzej czy później będą musiały zostać wymienione. Po czym będziemy mogli poznać, że klocki hamulcowe w naszym aucie nadają się do wymiany?

czytaj więcej >
Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze