Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe TOPRAN do Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe ATE Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BREMBO Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe BOSCH Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe JURID Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe TEXTAR Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRW Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe A.B.S. Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe ASHIKA Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe DELPHI Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe JAPKO Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPKO
Klocki hamulcowe OEM Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) OEM
Klocki hamulcowe QUARO Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe ABAKUS Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ABAKUS
Klocki hamulcowe AISIN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) AISIN
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe BENDIX Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BMW Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BMW
Klocki hamulcowe BORG & BECK Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe COMLINE Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DR!VE+ Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Klocki hamulcowe EUROREPAR Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe ICER Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JPN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) JPN
Klocki hamulcowe JURATEK Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe KAMOKA Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe LPR Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MEYLE Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NIPPARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) NIPPARTS
Klocki hamulcowe NK Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe ROTINGER Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SASIC Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SASIC
Klocki hamulcowe SKF Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SKF
Klocki hamulcowe SWAG Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TOPRAN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Klocki hamulcowe TRISCAN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe VAICO Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALEO
Producent:TOPRAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
624 525
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
624 525
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Grubość 1 [mm]: 19,2
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez dodatków
Liczba okładzin ciernych: 4
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze znakiem bezpieczeństwa E
Oznaczenie kontrolne: ECE R90 APPROVED
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Czujnik zużycia wymieniać razem z okładzinami
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 414,00 zł
218,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Ranking klocków hamulcowych 2019. Najlepsze klocki na rynku

Ranking najlepszych klocków hamulcowych dostępnych w sklepie iParts.pl

Ilość i różnorodność dostępnych na rynku klocków hamulcowych potrafi przytłoczyć. Który model będzie w stanie zapewnić odpowiednią pracę hamulców? Jaki producent stanowi gwarancję bezpieczeństwa? Na ile cena klocków odpowiada ich jakości? Na te i inne pytania odpowiada przygotowany przez specjalistów iParts.pl ranking klocków hamulcowych. Sprawdźcie, w które z nich naprawdę warto zainwestować.

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze