Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ do Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie)

Klocki hamulcowe BREMBO Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe ATE Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe TEXTAR Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe BOSCH Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe A.B.S. Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe AISIN Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) AISIN
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe JURATEK Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) MASTER-SPORT
Klocki hamulcowe METELLI Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) METZGER
Klocki hamulcowe MEYLE Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe SWAG Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe TRW Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Bmw i4 (G26) M50 Napęd na wszystkie koła coupe 544KM, 400kW, elektryczny (2021.11 - obecnie) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:AKRON-MALÒ

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKRON-MALÒ
0 (0)
Kod produktu:
1051391
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
1051391
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Do 100 dni na zwrot
AKRON-MALÒ
0 (0)
Kod produktu:
1051364
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
1051364
Szerokość 1 [mm]:  124,7
Ciężar netto [kg]:  3,74
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Wysokość 1 [mm]:  117,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z podkładką wytłumiającą
Grubość 1 [mm]:  18,1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >
ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze