Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe LPR do Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08)

Klocki hamulcowe A.B.S. Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BOSCH
Klocki hamulcowe CHAMPION Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DJ PARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DJ PARTS
Klocki hamulcowe FERODO RACING Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HART
Klocki hamulcowe ICER Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ICER
Klocki hamulcowe JURID Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) LPR
Klocki hamulcowe MAXGEAR Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) TOMEX
Klocki hamulcowe TRISCAN Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Ford ESCORT II (ATH) 1.1 sedan 48KM, 35kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:LPR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
5.0 (4)
Kod produktu:
05P126
niedostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
05P126
Jednostka:
KPL
Grubość [mm]:  15,1
Szerokość [mm]:  78,2
Wysokość [mm]:  66
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe to stosunkowo nowy produkt, który dużymi krokami podbija światowe rynki motoryzacyjne. Na czym polega innowacyjność tego typu produktów i co jest ich największą zaletą – na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze