Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe TEXTAR do Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12)

Klocki hamulcowe BREMBO Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) BREMBO
Klocki hamulcowe TEXTAR Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe AISIN Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) AISIN
Klocki hamulcowe ASHIKA Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) ASHIKA
Klocki hamulcowe BORG & BECK Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CIFAM Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) COMLINE
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DR!VE+ Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) DR!VE+
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) JAPKO
Klocki hamulcowe JP GROUP Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) JP GROUP
Klocki hamulcowe KAWE Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) KAWE
Klocki hamulcowe METELLI Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe OPTIMAL Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe VALEO Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TEXTAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEXTAR
4.9 (99 ocen)
Kod produktu:
2332501
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (99 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
2332501
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  131,8
Wysokość [mm]:  77,3
Grubość [mm]:  15
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
Numer WVA:  23325
System hamulcowy:  Brembo
Długożć opakowania [cm]:  15,2
Szerokość opakowania [cm]:  8,8
Wysokość opakowania [cm]:  8,4
Ciężar [kg]:  2,16
Do 100 dni na zwrot
225,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze