Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe HELLA PAGID do Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie)

Klocki hamulcowe BOSCH Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe ATE Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe DELPHI Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe IPARTS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe ABE Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe DR!VE+ Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) DR!VE+
Klocki hamulcowe HART Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe KAMOKA Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe MAPCO Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NPS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) NPS
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe SASIC Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) SASIC
Klocki hamulcowe SWAG Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe VALEO Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 100 Eco-Dynamics+ liftback 101KM, 74kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) VALEO
Producent:HELLA PAGID

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA PAGID
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
8DB 355 031-681
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8DB 355 031-681
Szerokość [mm]:  99,7
Wysokość [mm]:  40,9
Grubość [mm]:  15,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Numer WVA:  22655
System hamulcowy:  Akebono
Długożć opakowania [cm]:  12,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,1
Wysokość opakowania [cm]:  8
Techniczny numer informacyjny:  T2696
Do 100 dni na zwrot
HELLA PAGID
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
8DB 355 036-501
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8DB 355 036-501
Szerokość [mm]:  132,7
Wysokość [mm]:  58
Grubość [mm]:  18
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Numer WVA:  22227
System hamulcowy:  Akebono
Techniczny numer informacyjny:  T2708
Szerokość opakowania [cm]:  8,8
Wysokość opakowania [cm]:  8,4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Ranking klocków hamulcowych 2022. Najlepsze klocki na rynku wg iParts.pl

Ranking klocków hamulcowych 2022. Najlepsze klocki hamulcowe na rynku według ekspertów iParts.pl

Nasz kolejny ranking klocków hamulcowych jest już gotowy. Tym razem prezentujemy Wam zestawienie klocków hamulcowych, które w 2022 roku mogą cieszyć się największym zainteresowaniem. Jakie zmiany w tej kategorii zaszły względem ostatnich lat?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze