Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe DELPHI do Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie)

Klocki hamulcowe BREMBO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe TEXTAR Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe A.B.S. Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe ATE Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe BRECK Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BRECK
Klocki hamulcowe DELPHI Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe GIRLING Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe MAPCO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MASTER-SPORT
Klocki hamulcowe MINTEX Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe RAICAM Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe ROTINGER Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SBS Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) SBS
Klocki hamulcowe SWAG Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 560 e (222.173) sedan 476KM, 350kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DELPHI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.9 (42)
Kod produktu:
LP2659
dostępny
4.9 (42)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LP2659
Jednostka:
KPL
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R - 02A0841/391
System hamulcowy:  TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez zintegrowanego czujnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Długość [mm]:  116
Materiał wykładziny ciernej:  Low-Metallic
Wysokość [mm]:  65
Wysokość 2 [mm]:  54
Grubość 1 [mm]:  18
Grubość 2 [mm]:  18
Do 100 dni na zwrot
186,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DELPHI
4.9 (42)
Kod produktu:
LP2445
dostępny
4.9 (42)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LP2445
Jednostka:
KPL
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R - 02A0841/347
System hamulcowy:  Brembo
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez zintegrowanego czujnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Długość [mm]:  132
Materiał wykładziny ciernej:  Low-Metallic
Wysokość [mm]:  97
Wysokość 2 [mm]:  97
Grubość 1 [mm]:  18
Grubość 2 [mm]:  18
Do 100 dni na zwrot
245,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Na rynku części zamiennych dostępnych jest kilka rodzajów klocków, które różnią się pomiędzy sobą przede wszystkim materiałem wykonania, ale także parametrami hamowania. Jaki rodzaj klocków hamulcowych będzie najbardziej odpowiedni do naszego samochodu?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Przeciętny użytkownik samochodu nie widzi dużej różnicy między innowacyjnymi produktami a standardowymi klockami hamulcowymi – zwykle jedyną różnicą dla kierowców okazuje się firmowy symbol i nieco wyższa cena. Istotne różnice ujawniają się dopiero w trakcie eksploatacji.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze