Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe HELLA do Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12)

Klocki hamulcowe BREMBO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) DELPHI
Klocki hamulcowe ABE Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) ABE
Klocki hamulcowe ASHIKA Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) ASHIKA
Klocki hamulcowe BERAL Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) BERAL
Klocki hamulcowe BORG & BECK Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) CHAMPION
Klocki hamulcowe COMLINE Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) COMLINE
Klocki hamulcowe DRIVE + Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) DRIVE +
Klocki hamulcowe FERODO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) JURID
Klocki hamulcowe LPR Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAXGEAR Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) MINTEX
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) RAICAM
Klocki hamulcowe ROTINGER Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) SAMKO
Klocki hamulcowe TEXTAR Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) TOMEX
Klocki hamulcowe TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe TRW Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) TRW
Klocki hamulcowe VAICO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) VALEO
Klocki hamulcowe VEMA Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Mercedes-benz T2/L Skrzynia L 508 DG (309.411, 309.412, 309.413, 309.414, 309.415,... Skrzynia 85KM, 63kW, olej napędowy (1970.01 - 1988.12) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HELLA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0)
Kod produktu:
8DB 355 006-061
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8DB 355 006-061
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  149
Wysokość [mm]:  75
Grubość [mm]:  18
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Techniczny numer informacyjny:  T0311
Numer WVA:  20784
System hamulcowy:  Perrot
Do 100 dni na zwrot
208,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Na rynku części zamiennych dostępnych jest kilka rodzajów klocków, które różnią się pomiędzy sobą przede wszystkim materiałem wykonania, ale także parametrami hamowania. Jaki rodzaj klocków hamulcowych będzie najbardziej odpowiedni do naszego samochodu?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Przeciętny użytkownik samochodu nie widzi dużej różnicy między innowacyjnymi produktami a standardowymi klockami hamulcowymi – zwykle jedyną różnicą dla kierowców okazuje się firmowy symbol i nieco wyższa cena. Istotne różnice ujawniają się dopiero w trakcie eksploatacji.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze