Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe FTE do Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08)

Klocki hamulcowe ABE Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) ABE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) BORG & BECK
Klocki hamulcowe COMLINE Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) DELPHI
Klocki hamulcowe DJ PARTS Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) DJ PARTS
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) ICER
Klocki hamulcowe JURID Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) KAWE
Klocki hamulcowe MINTEX Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NPS Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) NPS
Klocki hamulcowe OPTIMAL Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe TEXTAR Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRW Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.4 GLX (A211) sedan 70KM, 51kW, benzyna (1982.10 - 1985.08) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FTE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BL1190A1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
BL1190A1
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  107,9
Wysokość [mm]:  50,1
Grubość [mm]:  14
Jakosć:  300
Ciężar [kg]:  0,980
Rodzaj osi:  Front
Techniczny numer informacyjny:  BL1190A1
System hamulcowy:  PBR
Typ układu hamulcowego:  Hamulce tarczowe
Do 100 dni na zwrot
182,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Ranking klocków hamulcowych 2022. Najlepsze klocki na rynku wg iParts.pl

Ranking klocków hamulcowych 2022. Najlepsze klocki hamulcowe na rynku według ekspertów iParts.pl

Nasz kolejny ranking klocków hamulcowych jest już gotowy. Tym razem prezentujemy Wam zestawienie klocków hamulcowych, które w 2022 roku mogą cieszyć się największym zainteresowaniem. Jakie zmiany w tej kategorii zaszły względem ostatnich lat?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze