Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe BREMBO do Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10)

Klocki hamulcowe IPARTS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) IPARTS
Klocki hamulcowe ABE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) ABE
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe GIRLING Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) GIRLING
Klocki hamulcowe TRW Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) TRW
Klocki hamulcowe A.B.S. Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) A.B.S.
Klocki hamulcowe ACKOJA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) ACKOJA
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ATE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BOSCH Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BOSCH
Klocki hamulcowe BRECK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BRECK
Klocki hamulcowe BREMBO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) CHAMPION
Klocki hamulcowe COMLINE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DR!VE+ Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO RACING Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FERODO
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FTE
Klocki hamulcowe HART Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) ICER
Klocki hamulcowe JP GROUP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) JP GROUP
Klocki hamulcowe JPN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) JPN
Klocki hamulcowe JURATEK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAWE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) METZGER
Klocki hamulcowe MEYLE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) NK
Klocki hamulcowe NPS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) NPS
Klocki hamulcowe OEM Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) OEM
Klocki hamulcowe OPTIMAL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) OPTIMAL
Klocki hamulcowe RAICAM Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SAMKO
Klocki hamulcowe SASIC Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SASIC
Klocki hamulcowe SKF Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SKF
Klocki hamulcowe SWAG Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) TRISCAN
Klocki hamulcowe VAICO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BREMBO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMBO
4.8 (97 ocen)
Kod produktu:
P 68 010
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
4.8 (97 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
P 68 010
Jednostka:
KPL
Długość złącza ostrzegawczego [mm]:  210
Numer WVA:  20905
Numer WVA:  20906
Grubość [mm]:  18
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Numer WVA:  20986
Numer WVA:  20987
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
BREMBO
4.8 (97 ocen)
Kod produktu:
P 61 031
dostępny
4.8 (97 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
P 61 031
Jednostka:
KPL
Numer WVA:  21023
Szerokość [mm]:  90
System hamulcowy:  Lucas
Wysokość [mm]:  63
Długość złącza ostrzegawczego [mm]:  200
Numer WVA:  20989
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Numer WVA:  21022
Grubość [mm]:  18
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Do 100 dni na zwrot
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze