Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe MAXGEAR do Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09)

Klocki hamulcowe BOSCH Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) BOSCH
Klocki hamulcowe ABE Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) ABE
Klocki hamulcowe KAMOKA Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) KAMOKA
Klocki hamulcowe LPR Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) LPR
Klocki hamulcowe MAXGEAR Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) MAXGEAR
Klocki hamulcowe A.B.S. Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) A.B.S.
Klocki hamulcowe AISIN Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) AISIN
Klocki hamulcowe ASHIKA Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BRECK Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) BRECK
Klocki hamulcowe BREMBO Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DR!VE+ Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) FERODO
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) KAWE
Klocki hamulcowe KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe METELLI Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) METZGER
Klocki hamulcowe MEYLE Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUARO Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) SAMKO
Klocki hamulcowe SASIC Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) SASIC
Klocki hamulcowe SBS Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe SWAG Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) TRW
Klocki hamulcowe VAICO Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) VALEO
Klocki hamulcowe VEMA Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.6 (19 ocen)
Kod produktu:
19-0412
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (19 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
19-0412
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  63,7
Wysokość [mm]:  57,5
Grubość [mm]:  16,9
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
System hamulcowy:  Teves
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Długożć opakowania [cm]:  9,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  7,3
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
4.6 (19 ocen)
Kod produktu:
19-0413
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (19 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
19-0413
Jednostka:
KPL
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ograniczenia producenta:  ATE
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R 01120/465
Długość [mm]:  63,8
Grubość [mm]:  16,5
Szerokość [mm]:  63,8
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
4.6 (19 ocen)
Kod produktu:
19-3112
niedostępny
4.6 (19 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
19-3112
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ograniczenia producenta:  BENDIX
Oznaczenie kontrolne:  E1 90R 01024/361
Długość [mm]:  130,9
Szerokość [mm]:  130,5
Grubość [mm]:  17
Numer WVA:  21507
Do 100 dni na zwrot
MAXGEAR
4.6 (19 ocen)
Kod produktu:
19-1488
niedostępny
4.6 (19 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
19-1488
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z podkładką wytłumiającą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Oznaczenie kontrolne:  ECE-R90
Szerokość [mm]:  130,8
Wysokość [mm]:  68,7
System hamulcowy:  Bosch
Długość 2 [mm]:  120
Ciężar [kg]:  1,45
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze