Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA do Plymouth VOYAGER / GRAND VOYAGER 3.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (1986.09 - 1989.12)

Klocki hamulcowe A.B.S. Plymouth VOYAGER / GRAND VOYAGER 3.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe BENDIX Plymouth VOYAGER / GRAND VOYAGER 3.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) BENDIX
Klocki hamulcowe KAWE Plymouth VOYAGER / GRAND VOYAGER 3.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) KAWE
Klocki hamulcowe MINTEX Plymouth VOYAGER / GRAND VOYAGER 3.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Plymouth VOYAGER / GRAND VOYAGER 3.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe REMSA Plymouth VOYAGER / GRAND VOYAGER 3.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Plymouth VOYAGER / GRAND VOYAGER 3.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe TEXTAR Plymouth VOYAGER / GRAND VOYAGER 3.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRW Plymouth VOYAGER / GRAND VOYAGER 3.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MK KASHIYAMA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MK KASHIYAMA
0 (0)
Kod produktu:
D11448MH
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MK KASHIYAMA
Kod:
D11448MH
Dla numeru OE:  58101D4A80
Grubość [mm]:  18,5
Długość [mm]:  140,7
Wysokość [mm]:  60,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z tarczami dystansowymi
Numer WVA:  22855
Numer WVA:  22856
Numer WVA:  22857
Dla numeru OE:  58101G8A30
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Klocki hamulcowe

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >
ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze