Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe METELLI do Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12)

Klocki hamulcowe A.B.S. Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe ASHIKA Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) ASHIKA
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BREMBO Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) BREMBO
Klocki hamulcowe CIFAM Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) DELPHI
Klocki hamulcowe FERODO Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) GIRLING
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe ICER Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) JAPKO
Klocki hamulcowe KAWE Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) KAWE
Klocki hamulcowe METELLI Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NPS Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) NPS
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe TEXTAR Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRW Subaru VIVIO 0.7 (KK3) liftback 44KM, 32kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
4.2 (11)
Kod produktu:
22-0410-0
niedostępny
4.2 (11)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
22-0410-0
Jednostka:
KPL
Spełnia wymagania Normy ECE:  Not necessary
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
Drgania:  Bez tłumika drgań skrętnych
Szerokość 2 [mm]:  112,0
Wysokość 2 [mm]:  39,0
Grubość 2 [mm]:  14,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne:  ECER90 NOT NECESSARY
Do 100 dni na zwrot
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >
ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze