Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe BORG & BECK do Peugeot EXPERT Platforma / podwozie (223) 2.0 HDi Platforma / podwozie 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10)

Koło zamachowe LUK Peugeot EXPERT Platforma / podwozie (223) 2.0 HDi Platforma / podwozie 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) LUK
Koło zamachowe AISIN Peugeot EXPERT Platforma / podwozie (223) 2.0 HDi Platforma / podwozie 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) AISIN
Koło zamachowe BORG & BECK Peugeot EXPERT Platforma / podwozie (223) 2.0 HDi Platforma / podwozie 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Peugeot EXPERT Platforma / podwozie (223) 2.0 HDi Platforma / podwozie 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) COMLINE
Koło zamachowe EXEDY Peugeot EXPERT Platforma / podwozie (223) 2.0 HDi Platforma / podwozie 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Peugeot EXPERT Platforma / podwozie (223) 2.0 HDi Platforma / podwozie 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) KAWE
Koło zamachowe VALEO Peugeot EXPERT Platforma / podwozie (223) 2.0 HDi Platforma / podwozie 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.10 - 2006.10) VALEO
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
HKF1002
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
HKF1002
Profil piasty:  24 x 21.5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  228
Specyfikacja:  SOLID FLYWHEEL KIT
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze