Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe DENCKERMANN do Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT07, KT0J, KT14, KT1A, KT1S) Kombi 131KM, 96kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12)

Koło zamachowe ACKOJA Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT07, KT0J, KT14, KT1A, KT1S) Kombi 131KM, 96kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) ACKOJA
Koło zamachowe AISIN Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT07, KT0J, KT14, KT1A, KT1S) Kombi 131KM, 96kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) AISIN
Koło zamachowe BORG & BECK Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT07, KT0J, KT14, KT1A, KT1S) Kombi 131KM, 96kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT07, KT0J, KT14, KT1A, KT1S) Kombi 131KM, 96kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT07, KT0J, KT14, KT1A, KT1S) Kombi 131KM, 96kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT07, KT0J, KT14, KT1A, KT1S) Kombi 131KM, 96kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) EXEDY
Koło zamachowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT07, KT0J, KT14, KT1A, KT1S) Kombi 131KM, 96kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Koło zamachowe KAVO PARTS Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT07, KT0J, KT14, KT1A, KT1S) Kombi 131KM, 96kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) KAVO PARTS
Koło zamachowe KAWE Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT07, KT0J, KT14, KT1A, KT1S) Kombi 131KM, 96kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) KAWE
Koło zamachowe LUK Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT07, KT0J, KT14, KT1A, KT1S) Kombi 131KM, 96kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) LUK
Koło zamachowe NPS Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT07, KT0J, KT14, KT1A, KT1S) Kombi 131KM, 96kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) NPS
Koło zamachowe OEM Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT07, KT0J, KT14, KT1A, KT1S) Kombi 131KM, 96kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) OEM
Koło zamachowe SACHS Renault LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT07, KT0J, KT14, KT1A, KT1S) Kombi 131KM, 96kW, olej napędowy (2007.10 - 2015.12) SACHS
Producent:DENCKERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
K400027
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
K400027
Ilość zębów:  21
Średnica [mm]:  250
Średnica 2 [mm]:  250
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez wysprzęglika centralnego
Sprzęgło:  Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Wyposażenie sprzęgła:  3 Piece
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Koło zamachowe

 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze