Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe AISIN do Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) LUK
Koło zamachowe SACHS Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe AISIN Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe EXEDY Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) EXEDY
Koło zamachowe OEM Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) OEM
Koło zamachowe VAICO Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) VAICO
Koło zamachowe VALEO Seat ALHAMBRA (710, 711) 2.0 TDI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) VALEO
Producent:AISIN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FDE-VW05
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
FDE-VW05
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3054,00 zł
2036,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FDE-BM17
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
FDE-BM17
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3155,00 zł
2103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze