Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe LUK do Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06)

Koło zamachowe LUK Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) LUK
Koło zamachowe AISIN Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) AISIN
Koło zamachowe BORG & BECK Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) KAWE
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe VALEO Seat LEON (1M1) 1.8 20V T 4 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1999.11 - 2006.06) VALEO
Producent:LUK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0133 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0133 10
Jednostka:
KPL
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0111 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0111 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  6
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  12
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  5
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1492,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0165 10
niedostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0165 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  6
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  27
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  10
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1536,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze