Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe QUINTON HAZELL do Volvo S80 I (184) 2.4 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1999.01 - 2006.07)

Koło zamachowe LUK Volvo S80 I (184) 2.4 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1999.01 - 2006.07) LUK
Koło zamachowe AISIN Volvo S80 I (184) 2.4 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1999.01 - 2006.07) AISIN
Koło zamachowe EXEDY Volvo S80 I (184) 2.4 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1999.01 - 2006.07) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Volvo S80 I (184) 2.4 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1999.01 - 2006.07) KAWE
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Volvo S80 I (184) 2.4 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1999.01 - 2006.07) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SACHS Volvo S80 I (184) 2.4 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1999.01 - 2006.07) SACHS
Koło zamachowe VALEO Volvo S80 I (184) 2.4 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1999.01 - 2006.07) VALEO
Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QDF149
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QDF149
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Ilość zębów:  6
Liczba otworów do mocowania:  10
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze