Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Mechanizm różnicowy PAYEN do Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 XDT liftback 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.08 - 1997.05)

Mechanizm różnicowy FEBI BILSTEIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 XDT liftback 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.08 - 1997.05) FEBI BILSTEIN
Mechanizm różnicowy CORTECO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 XDT liftback 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.08 - 1997.05) CORTECO
Mechanizm różnicowy CEVAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 XDT liftback 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.08 - 1997.05) CEVAM
Mechanizm różnicowy GOETZE Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 XDT liftback 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.08 - 1997.05) GOETZE
Mechanizm różnicowy MAL? Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 XDT liftback 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.08 - 1997.05) MAL?
Mechanizm różnicowy METALCAUCHO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 XDT liftback 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.08 - 1997.05) METALCAUCHO
Mechanizm różnicowy OEM Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 XDT liftback 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.08 - 1997.05) OEM
Mechanizm różnicowy PAYEN Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 XDT liftback 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.08 - 1997.05) PAYEN
Mechanizm różnicowy SWAG Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 XDT liftback 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.08 - 1997.05) SWAG
Mechanizm różnicowy TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 XDT liftback 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.08 - 1997.05) TRISCAN
Mechanizm różnicowy VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 XDT liftback 79KM, 58kW, olej napędowy (1990.08 - 1997.05) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:PAYEN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
NF841
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NF841
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  8,00
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  35,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  50,00
Rodzaj gwintu:  Gwint zmienny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827N DD
Kierunek obrotów:  Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
NA5205
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NA5205
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  10,00
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  40,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  58,00
Rodzaj gwintu:  Gwint zmienny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827S DD W
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Kierunek obrotów:  Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0)
Kod produktu:
NA5204
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NA5204
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  11,30
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  29,90
Średnica zewnętrzna [mm]:  47,00
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827S RD W
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Mechanizm różnicowy

Porady z kategorii: Mechanizm różnicowy

Awaria mechanizmu różnicowego. Objawy uszkodzenia dyferencjału, najczęstsze usterki

Jak rozpoznać uszkodzenie mechanizmu różnicowego? Jakie objaw daje awaria dyferencjału?

Mechanizm różnicowy to w większości aut podzespół wyróżniający się naprawdę sporą wytrzymałością. Mimo to nawet on nie jest w stanie wytrzymać „zajeżdżania” auta na wszelkie możliwe sposoby. Jak możecie rozpoznać uszkodzenie dyferencjału?

czytaj więcej >
Olej w dyferencjale, w mechanizmie różnicowym. Kiedy i jak wymienić? Na co zwrócić uwagę?

Jak należy postępować z olejem w dyferencjale? Czy, jak i kiedy należy wymieniać olej w mechanizmie różnicowym?

W tylnonapędowych samochodach z lat 80., 90, a nawet młodszych, mamy do czynienia z przekładnią różnicową, czyli tzw. dyferencjałem. W dyferencjale tym znajduje się olej, który zdaniem wielu producentów aut nie podlega obowiązkowi wymiany. Czy to prawda?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze