Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Olej silnikowy DR!VE+ do Audi A1 (8X1, 8XK) S1 quattro liftback 231KM, 170kW, benzyna (2014.03 - 2018.10)

Olej silnikowy FEBI BILSTEIN Audi A1 (8X1, 8XK) S1 quattro liftback 231KM, 170kW, benzyna (2014.03 - 2018.10) FEBI BILSTEIN
Olej silnikowy SCT GERMANY Audi A1 (8X1, 8XK) S1 quattro liftback 231KM, 170kW, benzyna (2014.03 - 2018.10) SCT GERMANY
Olej silnikowy VAICO Audi A1 (8X1, 8XK) S1 quattro liftback 231KM, 170kW, benzyna (2014.03 - 2018.10) VAICO
Olej silnikowy CASTROL Audi A1 (8X1, 8XK) S1 quattro liftback 231KM, 170kW, benzyna (2014.03 - 2018.10) CASTROL
Olej silnikowy DRIVE + Audi A1 (8X1, 8XK) S1 quattro liftback 231KM, 170kW, benzyna (2014.03 - 2018.10) DRIVE +
Olej silnikowy EUROL Audi A1 (8X1, 8XK) S1 quattro liftback 231KM, 170kW, benzyna (2014.03 - 2018.10) EUROL
Olej silnikowy EUROREPAR Audi A1 (8X1, 8XK) S1 quattro liftback 231KM, 170kW, benzyna (2014.03 - 2018.10) EUROREPAR
Olej silnikowy LIQUI MOLY Audi A1 (8X1, 8XK) S1 quattro liftback 231KM, 170kW, benzyna (2014.03 - 2018.10) LIQUI MOLY
Olej silnikowy MOTUL Audi A1 (8X1, 8XK) S1 quattro liftback 231KM, 170kW, benzyna (2014.03 - 2018.10) MOTUL
Olej silnikowy NPS Audi A1 (8X1, 8XK) S1 quattro liftback 231KM, 170kW, benzyna (2014.03 - 2018.10) NPS
Olej silnikowy RAVENOL Audi A1 (8X1, 8XK) S1 quattro liftback 231KM, 170kW, benzyna (2014.03 - 2018.10) RAVENOL
Olej silnikowy SWAG Audi A1 (8X1, 8XK) S1 quattro liftback 231KM, 170kW, benzyna (2014.03 - 2018.10) SWAG
Olej silnikowy VALVOLINE Audi A1 (8X1, 8XK) S1 quattro liftback 231KM, 170kW, benzyna (2014.03 - 2018.10) VALVOLINE
Producent:DRIVE +

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0)
Kod produktu:
DP3310.10.105
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.105
Jednostka:
szt
Olej:  Olej syntetyczny
Klasa lepkości SAE:  5W-30
Specyfikacja:  API SM/CF
Specyfikacja:  GM Dexos 2
Specyfikacja:  ACEA A3/B4 + C3
Specyfikacja:  VW 502.00/505.00 + 5
Specyfikacja:  BMW LL-01 + LL-04; F
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M2C-917A
Do 100 dni na zwrot
360,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Olej silnikowy

Olej 15w40 silnikowy - opis, ranking, cechy

Oleje silnikowe 15W40. Najpopularniejsze oleje mineralne na rynku

W dobie olejów półsyntetycznych oraz całkowicie syntetycznych, oleje powstałe na bazie mineralnej – jak omawiany tu olej 15W40 – mogą być traktowane przez wielu z Was ze sporą nieufnością. Bo czy produkty tego rodzaju w ogóle nadają się jeszcze do użycia? Czy nie okażą się szkodliwe dla nowoczesnych silników? Sprawdźcie, czego warto dowiedzieć się na ich temat.

czytaj więcej >
Olej silnikowy do samochodu sportowego - jaki wybrać?

Czym charakteryzują się oleje silnikowe do samochodów sportowych? Jaki olej będzie najlepszy dla sportowej bryki?

Samochody sportowe różnią się od aut osobowych zarówno pod względem konstrukcyjnym, jak i z powodu ich innego domyślnego przeznaczenia oraz warunków pracy. Z uwagi na to wymagają one nieco innego oleju silnikowego, który będzie w stanie zapewnić odpowiednią ochronę nawet w ekstremalnych sytuacjach. Jakiego oleju powinniście więc używać w swoich sportowych brykach?

czytaj więcej >
Serie olejów Liqui Moly - porównanie: Diesel Leichtlauf, Synthoil, High Tech, Molygen, Nova Super

Oleje silnikowe Liqui Moly. Porównanie wybranych produktów z oferty wiodącego producenta olejów samochodowych

Liqui Moly to prawdziwy potentat na rynku olejów samochodowych. Swoją pozycję zawdzięcza m. in. ogromnym nakładom na badania, które pozwalają tej niemieckiej marce wytwarzać oleje silnikowe o niezwykłych właściwościach smarnych. Które z olejów Liqui Moly warte są szczególnej uwagi? Jak przedstawia się ich oferta na polskim rynku?

czytaj więcej >
Oleje silnikowe klasy premium - kiedy warto je stosować?

Co dają nam oleje silnikowe klasy premium? Czy i kiedy warto je stosować?

Wiemy dobrze, iż bzdur wypisywanych lub wygadywanych na temat olejów silnikowych jest całe zatrzęsienie. Ich nagromadzenie sprawia, że macie prawo być mocno zdezorientowani za każdym razem, gdy przychodzi do kupna nowego oleju. Pora zacząć rozliczać się z całą tą dezinformacją, a zaczniemy od odpowiedzi na pytanie, czy warto inwestować w oleje klasy premium?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze