Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Olej silnikowy EUROREPAR do Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.09)

Olej silnikowy FEBI BILSTEIN Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.09) FEBI BILSTEIN
Olej silnikowy VAICO Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.09) VAICO
Olej silnikowy CASTROL Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.09) CASTROL
Olej silnikowy EUROL Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.09) EUROL
Olej silnikowy EUROREPAR Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.09) EUROREPAR
Olej silnikowy LIQUI MOLY Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.09) LIQUI MOLY
Olej silnikowy MOTUL Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.09) MOTUL
Olej silnikowy RAVENOL Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.09) RAVENOL
Olej silnikowy SCT - MANNOL Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.09) SCT - MANNOL
Olej silnikowy SWAG Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.09) SWAG
Olej silnikowy VALVOLINE Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.4 TDCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.08 - 2012.09) VALVOLINE
Producent:EUROREPAR

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0)
Kod produktu:
1635766180
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635766180
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Rodzaj połączenia:  Kanister
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-C
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  STJLR.03.5003
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Kolor:  Złoto-brązowy
Do 100 dni na zwrot
115,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EUROREPAR
0 (0)
Kod produktu:
1635766280
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635766280
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked x1
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  STJLR.03.5003
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-C
Kolor:  Złoto-brązowy
Do 100 dni na zwrot
1242,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EUROREPAR
0 (0)
Kod produktu:
1635766080
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635766080
Specyfikacja wg API:  SL
Pojemność [litr]:  1
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Zalecenie producenta oleju:  STJLR.03.5003
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-C
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  SN
Kolor:  Złoto-brązowy
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0)
Kod produktu:
1657850780
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1657850780
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked x9
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0)
Kod produktu:
1635766380
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635766380
Pojemność [litr]:  208
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Kolor:  Złoto-brązowy
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-C
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  STJLR.03.5003
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Olej silnikowy

Olej 15w40 silnikowy - opis, ranking, cechy

Oleje silnikowe 15W40. Najpopularniejsze oleje mineralne na rynku

W dobie olejów półsyntetycznych oraz całkowicie syntetycznych, oleje powstałe na bazie mineralnej – jak omawiany tu olej 15W40 – mogą być traktowane przez wielu z Was ze sporą nieufnością. Bo czy produkty tego rodzaju w ogóle nadają się jeszcze do użycia? Czy nie okażą się szkodliwe dla nowoczesnych silników? Sprawdźcie, czego warto dowiedzieć się na ich temat.

czytaj więcej >
Lotos Synthetic - wszystko o olejkach silnikowych

Lotos Synthetic - wszystko o olejkach silnikowych

Koncern LOTOS S.A. przygotował dla użytkowników samochodów osobowych oraz dostawczych specjalną linię syntetycznych olejów silnikowych, przeznaczonych przede wszystkim do najnowszych jednostek napędowych.

czytaj więcej >
Serie olejów Liqui Moly - porównanie: Diesel Leichtlauf, Synthoil, High Tech, Molygen, Nova Super

Oleje silnikowe Liqui Moly. Porównanie wybranych produktów z oferty wiodącego producenta olejów samochodowych

Liqui Moly to prawdziwy potentat na rynku olejów samochodowych. Swoją pozycję zawdzięcza m. in. ogromnym nakładom na badania, które pozwalają tej niemieckiej marce wytwarzać oleje silnikowe o niezwykłych właściwościach smarnych. Które z olejów Liqui Moly warte są szczególnej uwagi? Jak przedstawia się ich oferta na polskim rynku?

czytaj więcej >
Oleje silnikowe klasy premium - kiedy warto je stosować?

Co dają nam oleje silnikowe klasy premium? Czy i kiedy warto je stosować?

Wiemy dobrze, iż bzdur wypisywanych lub wygadywanych na temat olejów silnikowych jest całe zatrzęsienie. Ich nagromadzenie sprawia, że macie prawo być mocno zdezorientowani za każdym razem, gdy przychodzi do kupna nowego oleju. Pora zacząć rozliczać się z całą tą dezinformacją, a zaczniemy od odpowiedzi na pytanie, czy warto inwestować w oleje klasy premium?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze