Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Olej silnikowy ACKOJA do Kia RIO III (UB) 1.4 CRDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie)

Olej silnikowy FEBI BILSTEIN Kia RIO III (UB) 1.4 CRDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Olej silnikowy EUROREPAR Kia RIO III (UB) 1.4 CRDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) EUROREPAR
Olej silnikowy VAICO Kia RIO III (UB) 1.4 CRDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) VAICO
Olej silnikowy ACKOJA Kia RIO III (UB) 1.4 CRDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) ACKOJA
Olej silnikowy CASTROL Kia RIO III (UB) 1.4 CRDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) CASTROL
Olej silnikowy DRIVE + Kia RIO III (UB) 1.4 CRDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) DRIVE +
Olej silnikowy EUROL Kia RIO III (UB) 1.4 CRDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) EUROL
Olej silnikowy LIQUI MOLY Kia RIO III (UB) 1.4 CRDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Olej silnikowy MOTUL Kia RIO III (UB) 1.4 CRDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) MOTUL
Olej silnikowy NPS Kia RIO III (UB) 1.4 CRDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) NPS
Olej silnikowy RAVENOL Kia RIO III (UB) 1.4 CRDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) RAVENOL
Olej silnikowy SCT - MANNOL Kia RIO III (UB) 1.4 CRDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Olej silnikowy SWAG Kia RIO III (UB) 1.4 CRDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) SWAG
Olej silnikowy VALVOLINE Kia RIO III (UB) 1.4 CRDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) VALVOLINE
Producent:ACKOJA

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ACKOJA
0 (0)
Kod produktu:
A60-1000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A60-1000
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,92
Szerokość [mm]:  110
Specyfikacja wg API:  SN
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  30000
Pojemność [litr]:  1
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Rodzaj połączenia:  Butelka
Wysokość [mm]:  225
Długość [mm]:  65
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ACKOJA
0 (0)
Kod produktu:
A60-1001
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A60-1001
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  SN
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Rodzaj połączenia:  Kanister
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Pojemność [litr]:  5
Wysokość [mm]:  230
Szerokość [mm]:  115
Długość [mm]:  300
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Do 100 dni na zwrot
203,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ACKOJA
0 (0)
Kod produktu:
A60-1004
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A60-1004
Wysokość [mm]:  605
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Specyfikacja wg API:  SN
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Pojemność [litr]:  1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  30000
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  55,42
Szerokość [mm]:  380
Rodzaj połączenia:  Beczka
Długość [mm]:  380
Do 100 dni na zwrot
ACKOJA
0 (0)
Kod produktu:
A60-1005
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A60-1005
Specyfikacja wg API:  SN
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Pojemność [litr]:  1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  30000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Rodzaj połączenia:  Beczka
Wysokość [mm]:  880
Szerokość [mm]:  580
Długość [mm]:  580
Ciężar [kg]:  194,21
Do 100 dni na zwrot
ACKOJA
0 (0)
Kod produktu:
A60-1006
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A60-1006
Długość [mm]:  1200
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Specyfikacja wg API:  SN
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  30000
Pojemność [litr]:  1000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Rodzaj połączenia:  Zbiornik
Wysokość [mm]:  1117
Ciężar [kg]:  871
Szerokość [mm]:  1000
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Olej silnikowy

Olej 15w40 silnikowy - opis, ranking, cechy

Oleje silnikowe 15W40. Najpopularniejsze oleje mineralne na rynku

W dobie olejów półsyntetycznych oraz całkowicie syntetycznych, oleje powstałe na bazie mineralnej – jak omawiany tu olej 15W40 – mogą być traktowane przez wielu z Was ze sporą nieufnością. Bo czy produkty tego rodzaju w ogóle nadają się jeszcze do użycia? Czy nie okażą się szkodliwe dla nowoczesnych silników? Sprawdźcie, czego warto dowiedzieć się na ich temat.

czytaj więcej >
Lotos Synthetic - wszystko o olejkach silnikowych

Lotos Synthetic - wszystko o olejkach silnikowych

Koncern LOTOS S.A. przygotował dla użytkowników samochodów osobowych oraz dostawczych specjalną linię syntetycznych olejów silnikowych, przeznaczonych przede wszystkim do najnowszych jednostek napędowych.

czytaj więcej >
Serie olejów Liqui Moly - porównanie: Diesel Leichtlauf, Synthoil, High Tech, Molygen, Nova Super

Oleje silnikowe Liqui Moly. Porównanie wybranych produktów z oferty wiodącego producenta olejów samochodowych

Liqui Moly to prawdziwy potentat na rynku olejów samochodowych. Swoją pozycję zawdzięcza m. in. ogromnym nakładom na badania, które pozwalają tej niemieckiej marce wytwarzać oleje silnikowe o niezwykłych właściwościach smarnych. Które z olejów Liqui Moly warte są szczególnej uwagi? Jak przedstawia się ich oferta na polskim rynku?

czytaj więcej >
Oleje silnikowe klasy premium - kiedy warto je stosować?

Co dają nam oleje silnikowe klasy premium? Czy i kiedy warto je stosować?

Wiemy dobrze, iż bzdur wypisywanych lub wygadywanych na temat olejów silnikowych jest całe zatrzęsienie. Ich nagromadzenie sprawia, że macie prawo być mocno zdezorientowani za każdym razem, gdy przychodzi do kupna nowego oleju. Pora zacząć rozliczać się z całą tą dezinformacją, a zaczniemy od odpowiedzi na pytanie, czy warto inwestować w oleje klasy premium?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze