Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Olej silnikowy DR!VE+ do Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 GTi/GXi (SA413, AA33) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1985.08 - 1989.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Olej silnikowy EUROREPAR Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 GTi/GXi (SA413, AA33) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1985.08 - 1989.03) EUROREPAR
Olej silnikowy VAICO Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 GTi/GXi (SA413, AA33) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1985.08 - 1989.03) VAICO
Olej silnikowy MOTUL Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 GTi/GXi (SA413, AA33) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1985.08 - 1989.03) MOTUL
Olej silnikowy CASTROL Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 GTi/GXi (SA413, AA33) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1985.08 - 1989.03) CASTROL
Olej silnikowy DR!VE+ Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 GTi/GXi (SA413, AA33) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1985.08 - 1989.03) DR!VE+
Olej silnikowy EUROL Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 GTi/GXi (SA413, AA33) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1985.08 - 1989.03) EUROL
Olej silnikowy LIQUI MOLY Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 GTi/GXi (SA413, AA33) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1985.08 - 1989.03) LIQUI MOLY
Olej silnikowy NPS Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 GTi/GXi (SA413, AA33) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1985.08 - 1989.03) NPS
Olej silnikowy RAVENOL Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 GTi/GXi (SA413, AA33) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1985.08 - 1989.03) RAVENOL
Olej silnikowy SCT - MANNOL Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 GTi/GXi (SA413, AA33) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1985.08 - 1989.03) SCT - MANNOL
Olej silnikowy VALVOLINE Suzuki SWIFT I (AA) 1.3 GTi/GXi (SA413, AA33) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1985.08 - 1989.03) VALVOLINE
Producent:DR!VE+

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.015
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.015
Jednostka:
szt
Olej:  Olej syntetyczny
Klasa lepkości SAE:  5W-40
Specyfikacja:  API SM/CF
Specyfikacja:  ACEA A3/B4 + C3
Specyfikacja:  VW 505.00/502.00/505
Specyfikacja:  BMW LL-01 + LL-04; P
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 627,00 zł
339,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP3310.10.105
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP3310.10.105
Jednostka:
szt
Olej:  Olej syntetyczny
Klasa lepkości SAE:  5W-30
Specyfikacja:  API SM/CF
Specyfikacja:  GM Dexos 2
Specyfikacja:  ACEA A3/B4 + C3
Specyfikacja:  VW 502.00/505.00 + 5
Specyfikacja:  BMW LL-01 + LL-04; F
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M2C-917A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 666,00 zł
360,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Olej silnikowy

Porady z kategorii: Olej silnikowy

Serie olejów Liqui Moly - porównanie: Diesel Leichtlauf, Synthoil, High Tech, Molygen, Nova Super

Oleje silnikowe Liqui Moly. Porównanie wybranych produktów z oferty wiodącego producenta olejów samochodowych

Liqui Moly to prawdziwy potentat na rynku olejów samochodowych. Swoją pozycję zawdzięcza m. in. ogromnym nakładom na badania, które pozwalają tej niemieckiej marce wytwarzać oleje silnikowe o niezwykłych właściwościach smarnych. Które z olejów Liqui Moly warte są szczególnej uwagi? Jak przedstawia się ich oferta na polskim rynku?

czytaj więcej >
LOTOS Quazar - wszystko o olejach silnikowych

LOTOS Quazar - wszystko o olejach silnikowych

Spółka LOTOS Oil to sprawdzona polska marka oferująca bogatą gamę olejów silnikowych, przeznaczonych do różnorodnych jednostek napędowych zarówno starszych, jak i najnowszych konstrukcji. Z myślą o tych ostatnich powstała linia ultranowoczesnych produktów LOTOS Quazar, wspomagających pracę silników eksploatowanych w różnych warunkach oraz pod względem odmiennych stylów jazdy.

czytaj więcej >
Oleje silnikowe klasy premium - kiedy warto je stosować?

Co dają nam oleje silnikowe klasy premium? Czy i kiedy warto je stosować?

Wiemy dobrze, iż bzdur wypisywanych lub wygadywanych na temat olejów silnikowych jest całe zatrzęsienie. Ich nagromadzenie sprawia, że macie prawo być mocno zdezorientowani za każdym razem, gdy przychodzi do kupna nowego oleju. Pora zacząć rozliczać się z całą tą dezinformacją, a zaczniemy od odpowiedzi na pytanie, czy warto inwestować w oleje klasy premium?

czytaj więcej >
Co zrobić, gdy w silniku przybywa oleju?

Co zrobić, gdy w silniku przybywa oleju?

Od przybytku głowa nie boli – to powiedzenie na pewno nie sprawdza się w motoryzacji. A już szczególnie, gdy mówimy o prawidłowym poziomie oleju w silniku samochodu. Niedawno przybliżaliśmy Wam skutki eksploatacji silnika, w którym stan oleju jest znacznie przekroczony. Pora przyjrzeć się przyczynom. Te mogą być bardzo różne, ale zwykle oznaczają jedno – awarię, którą trzeba jak najszybciej usunąć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze