Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika HERTH+BUSS JAKOPARTS do Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Osprzęt elektryczny silnika BLUE PRINT Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) BLUE PRINT
Osprzęt elektryczny silnika BORG & BECK Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) BORG & BECK
Osprzęt elektryczny silnika BOSCH Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) BOSCH
Osprzęt elektryczny silnika CALORSTAT BY VERNET Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) CALORSTAT BY VERNET
Osprzęt elektryczny silnika ERA Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) ERA
Osprzęt elektryczny silnika FAE Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) FAE
Osprzęt elektryczny silnika HART Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) HART
Osprzęt elektryczny silnika HC-CARGO Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) HC-CARGO
Osprzęt elektryczny silnika HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Osprzęt elektryczny silnika JPN Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) JPN
Osprzęt elektryczny silnika LUCAS Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) LUCAS
Osprzęt elektryczny silnika METALCAUCHO Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) METALCAUCHO
Osprzęt elektryczny silnika METZGER Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) METZGER
Osprzęt elektryczny silnika NIPPARTS Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) NIPPARTS
Osprzęt elektryczny silnika NPS Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) NPS
Osprzęt elektryczny silnika OEM Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) OEM
Osprzęt elektryczny silnika OYODO Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) OYODO
Osprzęt elektryczny silnika QUINTON HAZELL Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) QUINTON HAZELL
Osprzęt elektryczny silnika VEMO Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.5 D (P05W, P15W, P25W) Autobus 69KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 2004.05) VEMO
Producent:HERTH+BUSS JAKOPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS JAKOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
J5614000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Kod:
J5614000
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  1/8x28 BSPD
Rozmiar klucza:  24
Cisnienie załączania [bar]:  0,3
Funkcja przełączania:  Zestyk rozwierny
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS JAKOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
J5625003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Kod:
J5625003
Jednostka:
szt
Rozmiar klucza:  22
Ilość biegunów:  2
Odpowiada czężci oryginalnej w kolorze:  Czarny
Odpowiada czężci oryginalnej w kolorze:  Czerwony / brązowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 185,00 zł
90,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Czujnik położenia pedału gazu - wymiana, objawy uszkodzenia

Czujnik pedału gazu. Wszystko, co musisz wiedzieć o tym dość mało znanym elemencie Twojego auta

Czujnik pedału gazu to niewielki, ale dość mocno skomplikowany element mający spory wpływ na pracę samochodu. Ponieważ występuje obecnie w absolutnie każdym samochodzie, a także w wielu innych pojazdach silnikowych, powinien być doskonale znany wszystkim kierowcom. A mimo to niewielu z nas zdaje sobie w ogóle sprawę z jego istnienia. Dlaczego tak jest? Co koniecznie należy wiedzieć o czujniku pedału gazu?

czytaj więcej >
Czujnik położenia wałka rozrządu (CMP) - jak sprawdzić objawy awarii? Kup u nas nawet 40% taniej

Czujnik położenia wałka rozrządu, czyli CMP w informacyjnej pigułce

Zapewne zdecydowana większość kierowców słyszała o wałku rozrządu. Jako kluczowy element każdej jednostki napędowej, stanowi jedną z głównych sił napędowych pojazdu, która wprawia w ruch zawory jednostki napędowej, powodując, że samochód w ogóle rusza z miejsca. W momencie, gdy te elementy silnika nie działają tak, jak powinny, wówczas mamy problem, a poinformuje nas o tym czujnik położenia wałka rozrządu (CMP).

czytaj więcej >
Czujnik spalania stukowego/detonacyjnego - czym jest, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?

Jeżeli spod maski Twojego samochodu wydobywa się charakterystyczne dzwonienie zaworów, słyszalne podczas przyspieszania, to masz poważny problem. Spalanie stukowe, nazywane również detonacyjnym, to jedno z najniebezpieczniejszych i niekontrolowanych zjawisk, prowadzące do poważnych uszkodzeń jednostek napędowych o zapłonie iskrowym. Koniecznie sprawdź, czy Twój silnik jest wyposażony w czujnik spalania stukowego.

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze