Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika LUCAS do Rover 200 I sedan (XH) 216 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1985.03 - 1989.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Osprzęt elektryczny silnika BOSCH Rover 200 I sedan (XH) 216 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1985.03 - 1989.09) BOSCH
Osprzęt elektryczny silnika EUROREPAR Rover 200 I sedan (XH) 216 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1985.03 - 1989.09) EUROREPAR
Osprzęt elektryczny silnika FAE Rover 200 I sedan (XH) 216 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1985.03 - 1989.09) FAE
Osprzęt elektryczny silnika FEBI BILSTEIN Rover 200 I sedan (XH) 216 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1985.03 - 1989.09) FEBI BILSTEIN
Osprzęt elektryczny silnika HC-CARGO Rover 200 I sedan (XH) 216 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1985.03 - 1989.09) HC-CARGO
Osprzęt elektryczny silnika KAMOKA Rover 200 I sedan (XH) 216 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1985.03 - 1989.09) KAMOKA
Osprzęt elektryczny silnika LUCAS Rover 200 I sedan (XH) 216 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1985.03 - 1989.09) LUCAS
Osprzęt elektryczny silnika MAXGEAR Rover 200 I sedan (XH) 216 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1985.03 - 1989.09) MAXGEAR
Osprzęt elektryczny silnika MOBILETRON Rover 200 I sedan (XH) 216 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1985.03 - 1989.09) MOBILETRON
Osprzęt elektryczny silnika QUINTON HAZELL Rover 200 I sedan (XH) 216 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1985.03 - 1989.09) QUINTON HAZELL
Osprzęt elektryczny silnika SWAG Rover 200 I sedan (XH) 216 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1985.03 - 1989.09) SWAG
Osprzęt elektryczny silnika TRUCKTEC AUTOMOTIVE Rover 200 I sedan (XH) 216 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1985.03 - 1989.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:LUCAS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SOB110
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
SOB110
Ciężar [kg]:  0,040
Wymiar gwintu:  1/8" x 27 NPTF
Rozmiar klucza:  22
Od cisnienia [bar]:  0,2
Do cisnienia [bar]:  0,33
Ilość biegunów:  1
Kolor obudowy:  Czarny
Techniczny numer informacyjny:  Circuit N.C.
Ciężar netto [kg]:  0,034
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SNB5108
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
SNB5108
Ciężar [kg]:  0,010
Wymiar gwintu:  N/A
Rozmiar klucza:  N/A
Ilość biegunów:  2
Kolor obudowy:  Czarny
Techniczny numer informacyjny:  Intake Temp Sensor
Ciężar netto [kg]:  0,002
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Czujnik temperatury silnika - jak sprawdzić, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru

Jaką temperaturę ma jednostka napędowa podczas zwykłej jazdy samochodem? Jeśli nie wiesz, możesz to szybko sprawdzić dzięki czujnikowi cieczy chłodzącej silnika. Pamiętaj, że temperatura jest jednym z najważniejszych parametrów odpowiedzialnych za prawidłową pracę jednostki napędowej, a wszelkie uszkodzenia systemu monitorującego temperaturę silnika może się wiązać z większym zużyciem paliwa, wzrostem emisji spalin, zmniejszoną żywotnością poszczególnych elementów motoru.

czytaj więcej >
Czujnik obrotów silnika - co to jest, jak działa i potencjalne usterki. Kup u nas nawet 40% taniej

Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?

Współczesne samochody to już jeżdżące sensory elektroniczne, które na każdym kroku kontrolują pracę najważniejszych układów i podzespołów auta. Kluczowy jest oczywiście silnik, nad prawidłową pracą którego czuwa m.in. indukcyjny czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, często mylnie porównywany z czujnikiem prędkości pojazdu.

czytaj więcej >
Czujnik spalania stukowego/detonacyjnego - czym jest, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?

Jeżeli spod maski Twojego samochodu wydobywa się charakterystyczne dzwonienie zaworów, słyszalne podczas przyspieszania, to masz poważny problem. Spalanie stukowe, nazywane również detonacyjnym, to jedno z najniebezpieczniejszych i niekontrolowanych zjawisk, prowadzące do poważnych uszkodzeń jednostek napędowych o zapłonie iskrowym. Koniecznie sprawdź, czy Twój silnik jest wyposażony w czujnik spalania stukowego.

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze