Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika ERA do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07)

Osprzęt elektryczny silnika FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FEBI BILSTEIN
Osprzęt elektryczny silnika VEMO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) VEMO
Osprzęt elektryczny silnika BOSCH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) BOSCH
Osprzęt elektryczny silnika MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MAXGEAR
Osprzęt elektryczny silnika HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) HART
Osprzęt elektryczny silnika JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) JP GROUP
Osprzęt elektryczny silnika AKS DASIS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) AKS DASIS
Osprzęt elektryczny silnika AUTOMEGA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) AUTOMEGA
Osprzęt elektryczny silnika DELPHI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) DELPHI
Osprzęt elektryczny silnika EPS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) EPS
Osprzęt elektryczny silnika ERA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) ERA
Osprzęt elektryczny silnika EUROREPAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) EUROREPAR
Osprzęt elektryczny silnika FACET Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FACET
Osprzęt elektryczny silnika HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Osprzęt elektryczny silnika KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Osprzęt elektryczny silnika KW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) KW
Osprzęt elektryczny silnika METZGER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) METZGER
Osprzęt elektryczny silnika MEYLE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MEYLE
Osprzęt elektryczny silnika NISSENS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) NISSENS
Osprzęt elektryczny silnika OEM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) OEM
Osprzęt elektryczny silnika SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) SWAG
Producent:ERA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
0 (0)
Kod produktu:
330342
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
330342
Jednostka:
szt
Techniczny numer informacyjny:  circuit N.C.
Gwintowana złączka:  M10 x 1
Cisnienie załączania [bar]:  0,25
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Czujnik obrotów silnika - co to jest, jak działa i potencjalne usterki. Kup u nas nawet 40% taniej

Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?

Współczesne samochody to już jeżdżące sensory elektroniczne, które na każdym kroku kontrolują pracę najważniejszych układów i podzespołów auta. Kluczowy jest oczywiście silnik, nad prawidłową pracą którego czuwa m.in. indukcyjny czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, często mylnie porównywany z czujnikiem prędkości pojazdu.

czytaj więcej >
Czujnik spalania stukowego/detonacyjnego - czym jest, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?

Jeżeli spod maski Twojego samochodu wydobywa się charakterystyczne dzwonienie zaworów, słyszalne podczas przyspieszania, to masz poważny problem. Spalanie stukowe, nazywane również detonacyjnym, to jedno z najniebezpieczniejszych i niekontrolowanych zjawisk, prowadzące do poważnych uszkodzeń jednostek napędowych o zapłonie iskrowym. Koniecznie sprawdź, czy Twój silnik jest wyposażony w czujnik spalania stukowego.

czytaj więcej >
Czujnik położenia pedału gazu - wymiana, objawy uszkodzenia

Czujnik pedału gazu. Wszystko, co musisz wiedzieć o tym dość mało znanym elemencie Twojego auta

Czujnik pedału gazu to niewielki, ale dość mocno skomplikowany element mający spory wpływ na pracę samochodu. Ponieważ występuje obecnie w absolutnie każdym samochodzie, a także w wielu innych pojazdach silnikowych, powinien być doskonale znany wszystkim kierowcom. A mimo to niewielu z nas zdaje sobie w ogóle sprawę z jego istnienia. Dlaczego tak jest? Co koniecznie należy wiedzieć o czujniku pedału gazu?

czytaj więcej >
Czujnik temperatury silnika - jak sprawdzić, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru

Jaką temperaturę ma jednostka napędowa podczas zwykłej jazdy samochodem? Jeśli nie wiesz, możesz to szybko sprawdzić dzięki czujnikowi cieczy chłodzącej silnika. Pamiętaj, że temperatura jest jednym z najważniejszych parametrów odpowiedzialnych za prawidłową pracę jednostki napędowej, a wszelkie uszkodzenia systemu monitorującego temperaturę silnika może się wiązać z większym zużyciem paliwa, wzrostem emisji spalin, zmniejszoną żywotnością poszczególnych elementów motoru.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze