Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FEBI BILSTEIN do Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09)

Piasta koła OPTIMAL Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) OPTIMAL
Piasta koła A.B.S. Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) BTA
Piasta koła CIFAM Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) CIFAM
Piasta koła COMLINE Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) COMLINE
Piasta koła FAG Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) FAG
Piasta koła FAST Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) FAST
Piasta koła FEBEST Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) GSP
Piasta koła HART Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) HART
Piasta koła IJS GROUP Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) IPARTS
Piasta koła IPD Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) IPD
Piasta koła LUCAS Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) LUCAS
Piasta koła MAPCO Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) METELLI
Piasta koła MOOG Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) MOOG
Piasta koła NK Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) NK
Piasta koła OEM Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) OEM
Piasta koła QFIX Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) QFIX
Piasta koła QUINTON HAZELL Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) RUVILLE
Piasta koła SBS Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) SBS
Piasta koła SKF Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) SKF
Piasta koła SNR Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) SNR
Piasta koła SWAG Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) SWAG
Piasta koła TRICLO Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 (164A2C) sedan 138KM, 102kW, benzyna (1987.06 - 1998.09) TRICLO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9 ocen)
Kod produktu:
40232
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
40232
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  70,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  116,0
Średnica otworu [mm]:  98
Ilość otworów:  5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  42
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  59
Ciężar [kg]:  1,3
Dla numeru OE:  60510369
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska koła
Do 100 dni na zwrot
131,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze