Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła CIFAM do Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08)

Piasta koła OPTIMAL Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) OPTIMAL
Piasta koła A.B.S. Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) CIFAM
Piasta koła FAG Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) FAG
Piasta koła FLENNOR Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) FLENNOR
Piasta koła HART Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) HART
Piasta koła IPD Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) IPD
Piasta koła LUCAS Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) LUCAS
Piasta koła METELLI Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) METELLI
Piasta koła MOOG Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) MOOG
Piasta koła NK Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) NK
Piasta koła NSK Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) NSK
Piasta koła QUINTON HAZELL Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) RUVILLE
Piasta koła SBS Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) SBS
Piasta koła SKF Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) SKF
Piasta koła SNR Alfa Romeo 75 (162_) 2.5 V6 (162.B3) sedan 150KM, 110kW, benzyna (1985.05 - 1986.08) SNR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CIFAM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
619-1599
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
619-1599
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  75
Do 100 dni na zwrot
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
619-1544
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
619-1544
Średnica zewnętrzna [mm]:  50,29
Szerokość [mm]:  14,73
Średnica wewnętrzna [mm]:  17,46
Do 100 dni na zwrot
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
619-1600
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
619-1600
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Szerokość [mm]:  37
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze