Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BORG & BECK do Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04)

Piasta koła OPTIMAL Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) OPTIMAL
Piasta koła A.B.S. Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) CIFAM
Piasta koła FAG Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) FAG
Piasta koła HART Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) HART
Piasta koła IPD Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) IPD
Piasta koła KAWE Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) KAWE
Piasta koła LUCAS Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) LUCAS
Piasta koła METELLI Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) METELLI
Piasta koła MOOG Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) MOOG
Piasta koła NK Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) NK
Piasta koła NSK Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) NSK
Piasta koła QUINTON HAZELL Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) RUVILLE
Piasta koła SBS Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) SBS
Piasta koła SKF Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) SKF
Piasta koła SNR Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) SNR
Piasta koła TRISCAN Alfa Romeo GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1980.06 - 1985.04) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK142
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK142
Szerokość 1 [mm]:  15
Szerokość 2 [mm]:  14,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  50
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  40
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  27
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  17,5
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK417
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK417
Szerokość 1 [mm]:  14,5
Szerokość 2 [mm]:  16,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  50
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  45
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  29
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  19
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze