Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BTA do Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) SKF
Piasta koła FAG Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) FAG
Piasta koła ABAKUS Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BORG & BECK Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) BTA
Piasta koła DAYCO Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła GSP Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) GSP
Piasta koła MAXGEAR Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) METZGER
Piasta koła MOOG Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) NK
Piasta koła OPTIMAL Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła TRISCAN Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI Mild Hybrid coupe 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) TRISCAN
Producent:BTA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BTA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H2A009BTA
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
H2A009BTA
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Lokalizacja w aucie: Z lewej
Lokalizacja w aucie: Z prawej
Średnica wewnętrzna [mm]: 32
Średnica zewnętrzna [mm]: 131
Szerokość [mm]: 69,4
Felga - ilosć śrub: 5
Średnica flanszy [mm]: 142
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 399,00 zł
210,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze