Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła RUVILLE do Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie)

Piasta koła SKF Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) SKF
Piasta koła FAG Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) FAG
Piasta koła ABAKUS Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BORG & BECK Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) BTA
Piasta koła COMLINE Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DENCKERMANN Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła GSP Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) HART
Piasta koła LUCAS Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) LUCAS
Piasta koła MAXGEAR Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) MOOG
Piasta koła OPTIMAL Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SNR Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) SNR
Piasta koła TOPRAN Audi A6 C8 (4A2) 40 TDI Mild Hybrid sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.02 - obecnie) TOPRAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:RUVILLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RUVILLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
221369
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
221369
Średnica [mm]:  142
Szerokość [mm]:  70
Średnica wewnętrzna [mm]:  32
Ilość otworów wiertniczych:  5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
RUVILLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
221966
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
221966
Średnica [mm]:  102
Szerokość [mm]:  40,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  61
Ilość otworów wiertniczych:  4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze