Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BORG & BECK do Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) FAG
Piasta koła A.B.S. Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) ABAKUS
Piasta koła BENDIX Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) BORG & BECK
Piasta koła BTA Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) BTA
Piasta koła CIFAM Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) CIFAM
Piasta koła COMLINE Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) COMLINE
Piasta koła FEBEST Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) GSP
Piasta koła IPD Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) IPD
Piasta koła KAWE Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) KAWE
Piasta koła LUCAS Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) LUCAS
Piasta koła MAXGEAR Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) METALCAUCHO
Piasta koła METZGER Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) METZGER
Piasta koła MEYLE Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) MEYLE
Piasta koła MOOG Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) MOOG
Piasta koła NK Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) NK
Piasta koła NTY Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) NTY
Piasta koła OPTIMAL Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) RUVILLE
Piasta koła SKF Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) SKF
Piasta koła SWAG Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) SWAG
Piasta koła TRISCAN Bmw 8 coupe (G15, F92) 840 i coupe 340KM, 250kW, benzyna (2019.07 - 2020.10) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK1606
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK1606
Szerokość 1 [mm]:  44
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  140
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  98
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze