Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła EURO DRIVESHAFTS do Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11)

Piasta koła SKF Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) SKF
Piasta koła IPARTS Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) IPARTS
Piasta koła DENCKERMANN Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) DENCKERMANN
Piasta koła BTA Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) BTA
Piasta koła COMLINE Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) COMLINE
Piasta koła DR!VE+ Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) DR!VE+
Piasta koła DYS Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) DYS
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) EUROREPAR
Piasta koła FAST Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) FAST
Piasta koła FEBEST Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) FEBEST
Piasta koła GSP Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) GSP
Piasta koła MAXGEAR Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) METZGER
Piasta koła MOOG Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) MOOG
Piasta koła NK Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) NK
Piasta koła NPS Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) NPS
Piasta koła OPTIMAL Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) RUVILLE
Piasta koła TRISCAN Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 109KM, 80kW, olej napędowy (2010.04 - 2012.11) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:EURO DRIVESHAFTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EURO DRIVESHAFTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CT2006L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EURO DRIVESHAFTS
Kod:
CT2006L
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  48
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EURO DRIVESHAFTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CT2009
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EURO DRIVESHAFTS
Kod:
CT2009
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  128
Felga - ilosć śrub:  4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze