Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FEBEST do Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła IPARTS Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) IPARTS
Piasta koła EUROREPAR Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) EUROREPAR
Piasta koła FEBEST Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) GSP
Piasta koła HART Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) HART
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) METZGER
Piasta koła MOOG Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) MOOG
Piasta koła OPTIMAL Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) RUVILLE
Piasta koła SKF Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) SKF
Piasta koła SNR Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) SNR
Piasta koła SWAG Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) SWAG
Piasta koła VAICO Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) VAICO
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TT-BER
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
TT-BER
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  0,071
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  47,6
Długożć opakowania [cm]:  4,7
Szerokość opakowania [cm]:  4,7
Wysokość opakowania [cm]:  0,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze