Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła JAPANPARTS do Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła BLUE PRINT Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła MAXGEAR Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła A.B.S. Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ASHIKA Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) BTA
Piasta koła DOKUJI Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) DOKUJI
Piasta koła FAG Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) FAG
Piasta koła GENERAL RICAMBI Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPARTS Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) IPARTS
Piasta koła IPD Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) JAPKO
Piasta koła JPN Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) JPN
Piasta koła KAVO PARTS Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła MEYLE Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) NIPPARTS
Piasta koła NPS Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) NPS
Piasta koła NTY Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) NTY
Piasta koła OEM Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) OEM
Piasta koła OPTIMAL Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SAKURA Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) SAKURA
Piasta koła SNR Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) SNR
Piasta koła TRISCAN Daewoo KORANDO (KJ) 2.3 samochód terenowy zamknięty 143KM, 105kW, benzyna (1999.01 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JAPANPARTS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KK-10060
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
KK-10060
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Wysokość [mm]:  21
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  40
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  68
Wysokość 1 [mm]:  19,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 257,00 zł
131,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

JAPANPARTS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KK-20070
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
KK-20070
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  39,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  73
Wysokość [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 479,00 zł
252,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPANPARTS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KK-20071
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
KK-20071
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  39,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  73
Wysokość [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 590,00 zł
319,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze