Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła ABAKUS do Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) ABAKUS
Piasta koła BENDIX Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) BORG & BECK
Piasta koła BTA Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) BTA
Piasta koła ESEN SKV Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) ESEN SKV
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła GENERAL RICAMBI Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) GSP
Piasta koła HART Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) HART
Piasta koła JPN Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) JPN
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła MAPCO Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) METZGER
Piasta koła MOOG Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) MOOG
Piasta koła NK Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) NK
Piasta koła NTY Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) NTY
Piasta koła OPTIMAL Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) RUVILLE
Piasta koła SBS Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) SBS
Piasta koła SKF Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) SKF
Piasta koła TIMKEN Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) TIMKEN
Piasta koła VAICO Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) VAICO
Piasta koła VEMO Dodge CHALLENGER coupe 3.5 coupe 253KM, 186kW, benzyna (2008.09 - 2010.12) VEMO
Producent:ABAKUS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABAKUS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
141-01-136
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABAKUS
Kod:
141-01-136
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica zewnętrzna [mm]:  150
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 235,00 zł
120,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ABAKUS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
141-01-138
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABAKUS
Kod:
141-01-138
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  5
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]:  150
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 365,00 zł
186,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze