Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła GSP do Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12)

Piasta koła A.B.S. Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) ABAKUS
Piasta koła BENDIX Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) BENDIX
Piasta koła BTA Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) BTA
Piasta koła ESEN SKV Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) ESEN SKV
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła GSP Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) GSP
Piasta koła HART Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) HART
Piasta koła JPN Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) JPN
Piasta koła KAWE Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła MAPCO Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) METZGER
Piasta koła MOOG Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) MOOG
Piasta koła NK Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) NK
Piasta koła NTY Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) NTY
Piasta koła OPTIMAL Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) RUVILLE
Piasta koła SKF Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) SKF
Piasta koła TRISCAN Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) TRISCAN
Piasta koła VAICO Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) VAICO
Piasta koła VEMO Dodge CHARGER 6.1 SRT8 sedan 431KM, 317kW, benzyna (2005.09 - 2010.12) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9237013
dostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9237013
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  5
Wymiar gwintu:  M14X1,5
Ilość zębów obręczy ABS:  92
Średnica wewnętrzna [mm]:  37
Średnica zewnętrzna [mm]:  150
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Rozstaw srub mocujących:  115
Do 100 dni na zwrot
160,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9327040K
dostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9327040K
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  150
Felga - ilosć śrub:  5
Wymiar gwintu:  M14X1,5
Wersja:  One
Do 100 dni na zwrot
257,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9237013K
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9237013K
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Wersja:  One
Felga - ilosć śrub:  5
Wymiar gwintu:  M14X1,5
Ilość zębów obręczy ABS:  92
Średnica wewnętrzna [mm]:  37
Średnica zewnętrzna [mm]:  150
Rozstaw srub mocujących:  115
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9327040
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9327040
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  150
Felga - ilosć śrub:  5
Wymiar gwintu:  M14X1,5
Do 100 dni na zwrot
185,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9332020
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9332020
Jednostka:
szt
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  32
Felga - ilosć śrub:  5
Wymiar gwintu:  M14X1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  149,5
Do 100 dni na zwrot
222,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze