Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła IPD do Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12)

Piasta koła A.B.S. Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) BREDA LORETT
Piasta koła COMLINE Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) COMLINE
Piasta koła FAG Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) FAG
Piasta koła GSP Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) GSP
Piasta koła IPD Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) IPD
Piasta koła KAWE Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) KAWE
Piasta koła LUCAS Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) LUCAS
Piasta koła MAGNETI MARELLI Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) MAGNETI MARELLI
Piasta koła MOOG Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) MOOG
Piasta koła NK Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) NK
Piasta koła NSK Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) NSK
Piasta koła OPTIMAL Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) RUVILLE
Piasta koła SBS Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) SBS
Piasta koła SKF Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) SKF
Piasta koła SNR Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) SNR
Piasta koła TRISCAN Ford CAPRI III (GECP) 2.0 coupe 101KM, 74kW, benzyna (1978.01 - 1985.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPD

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-7823
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-7823
Średnica zewnętrzna [mm]:  62
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Szerokość [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-7812
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-7812
Średnica zewnętrzna [mm]:  39,88
Średnica zewnętrzna [mm]:  57,15
Średnica wewnętrzna [mm]:  17,46
Średnica wewnętrzna [mm]:  28,58
Szerokość [mm]:  14,61
Szerokość [mm]:  19,85
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-7821
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-7821
Średnica zewnętrzna [mm]:  67
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Szerokość [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze