Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła EUROREPAR do Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03)

Piasta koła IPARTS Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) IPARTS
Piasta koła FEBI BILSTEIN Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) FEBI BILSTEIN
Piasta koła HART Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) HART
Piasta koła FAG Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) FAG
Piasta koła GSP Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) GSP
Piasta koła NK Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) NK
Piasta koła SNR Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) SNR
Piasta koła A.B.S. Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) A.B.S.
Piasta koła BLUE PRINT Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) BLUE PRINT
Piasta koła BTA Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) BTA
Piasta koła COMLINE Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) COMLINE
Piasta koła DAYCO Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) DAYCO
Piasta koła DELPHI Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) DELPHI
Piasta koła DYS Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) DYS
Piasta koła EUROREPAR Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) EUROREPAR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) GENERAL RICAMBI
Piasta koła JP GROUP Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) JP GROUP
Piasta koła KAWE Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) KAWE
Piasta koła MASTER-SPORT Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) MASTER-SPORT
Piasta koła MAXGEAR Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) METZGER
Piasta koła MEYLE Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) MEYLE
Piasta koła MOOG Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) MOOG
Piasta koła NTY Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) NTY
Piasta koła OPTIMAL Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) OPTIMAL
Piasta koła SBS Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) SBS
Piasta koła SWAG Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) SWAG
Piasta koła TRISCAN Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) TRISCAN
Piasta koła VAICO Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) VAICO
Piasta koła VEMO Ford FOCUS I nadwozie zamknięte / kombi (DNW) 1.8 nadwozie zamknięte / kombi 116KM, 85kW, benzyna (1999.04 - 2005.03) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:EUROREPAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1623959780
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1623959780
Średnica wewnętrzna [mm]:  39
Średnica zewnętrzna [mm]:  72
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Szerokość [mm]:  37
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1681943480
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1681943480
Szerokość [mm]:  37
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica zewnętrzna [mm]:  72
Średnica wewnętrzna [mm]:  39
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze