Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BORG & BECK do Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie)

Piasta koła A.B.S. Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ASHIKA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) BTA
Piasta koła FAG Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) FAG
Piasta koła FEBEST Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) FEBEST
Piasta koła GSP Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) GSP
Piasta koła IPD Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) JAPKO
Piasta koła KAMOKA Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) KAMOKA
Piasta koła KAVO PARTS Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła MAXGEAR Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) MOOG
Piasta koła NSK Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) NSK
Piasta koła NTY Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SKF Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) SNR
Piasta koła TRISCAN Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi pick-up 120KM, 88kW, olej napędowy (2011.04 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BWK1592
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK1592
Szerokość 1 [mm]:  55
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  88
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  47
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BWK1573
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK1573
Szerokość 1 [mm]:  50
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  80
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  45
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze