Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MAXGEAR do Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08)

Piasta koła A.B.S. Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) BTA
Piasta koła FAG Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) FAG
Piasta koła FLENNOR Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) GSP
Piasta koła HART Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) HART
Piasta koła IPARTS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) IPARTS
Piasta koła IPD Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) IPD
Piasta koła JP GROUP Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) JP GROUP
Piasta koła KAWE Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) LUCAS
Piasta koła MAPCO Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) MOOG
Piasta koła NK Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) NK
Piasta koła OPTIMAL Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) RUVILLE
Piasta koła SBS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) SBS
Piasta koła SKF Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) SKF
Piasta koła SNR Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) SNR
Piasta koła TRISCAN Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1996.09 - 1998.08) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
33-0159
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
33-0159
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Szerokość [mm]:  37
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
33-0158
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
33-0158
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Szerokość [mm]:  37
Do 100 dni na zwrot
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
33-0177
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
33-0177
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Szerokość [mm]:  21
Średnica wewnętrzna [mm]:  41
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Do 100 dni na zwrot
102,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
33-0518
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
33-0518
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  19,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  41,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  68,0
Do 100 dni na zwrot
202,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze