Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła A.B.S. do Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) FAG
Piasta koła GSP Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) GSP
Piasta koła A.B.S. Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) ACKOJA
Piasta koła ASHIKA Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) ASHIKA
Piasta koła BORG & BECK Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła COMLINE Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DENCKERMANN Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła ESEN SKV Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) ESEN SKV
Piasta koła FEBEST Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) FEBEST
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła JAPANPARTS Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) JAPKO
Piasta koła JPN Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) JPN
Piasta koła KAVO PARTS Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) KAWE
Piasta koła METZGER Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła SKF Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) SKF
Piasta koła TOPRAN Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VEMA Hyundai i30 Kombi (PDE) 1.0 T-GDI Kombi 120KM, 88kW, benzyna (2017.03 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
201239
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
201239
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  139
Felga - ilosć śrub:  5
Ilość zębów obręczy ABS:  92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Wymiar gwintu:  M12 x 1.5
Średnica otworu [mm]:  114,3
Liczba łączników flanszy:  3
Ciężar [kg]:  3,18
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 673,00 zł
364,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
201539
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
201539
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  139
Felga - ilosć śrub:  5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym łożyskiem koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Liczba łączników flanszy:  3
Ciężar [kg]:  2,9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 779,00 zł
433,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze