Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DAYCO do Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła HART Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) HART
Piasta koła SKF Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) SNR
Piasta koła A.B.S. Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ASHIKA Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła CIFAM Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) CIFAM
Piasta koła DAYCO Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DR!VE+ Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła FAG Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) FAG
Piasta koła FAI AUTOPARTS Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FEBI BILSTEIN Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) GSP
Piasta koła IPD Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) IPD
Piasta koła MAXGEAR Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) METELLI
Piasta koła MEYLE Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SWAG Jaguar XE (X760) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2017.02 - obecnie) SWAG
Producent:DAYCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DAYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KWD1266
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
KWD1266
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  42,00
Ilość otworów wiertniczych:  48,00
Szerokość [mm]:  40,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Średnica 2 [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 310,00 zł
158,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze