Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BORG & BECK do Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) BREDA LORETT
Piasta koła COMLINE Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) COMLINE
Piasta koła FAG Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) FAG
Piasta koła GSP Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) GSP
Piasta koła HART Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) HART
Piasta koła IPARTS Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) IPARTS
Piasta koła IPD Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) IPD
Piasta koła KAWE Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) KAWE
Piasta koła LUCAS Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) LUCAS
Piasta koła MAPCO Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) MOOG
Piasta koła NSK Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) NSK
Piasta koła OPTIMAL Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) RUVILLE
Piasta koła SKF Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) SKF
Piasta koła SNR Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) SNR
Piasta koła TRISCAN Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) TRISCAN
Piasta koła VAICO Jaguar XJ (X300, X330) 6 3.2 sedan 211KM, 155kW, benzyna (1994.11 - 1997.07) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK136
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK136
Szerokość 1 [mm]:  17
Szerokość 2 [mm]:  14,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  60
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  50
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK137
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK137
Szerokość 1 [mm]:  19
Szerokość 2 [mm]:  20,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  75
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  73,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  46
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  41,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze