Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła KAWE do Jeep CHEROKEE (SJ) 5.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 174KM, 128kW, benzyna (1980.10 - 1986.09)

Piasta koła ACKOJA Jeep CHEROKEE (SJ) 5.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 174KM, 128kW, benzyna (1980.10 - 1986.09) ACKOJA
Piasta koła BENDIX Jeep CHEROKEE (SJ) 5.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 174KM, 128kW, benzyna (1980.10 - 1986.09) BENDIX
Piasta koła BTA Jeep CHEROKEE (SJ) 5.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 174KM, 128kW, benzyna (1980.10 - 1986.09) BTA
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Jeep CHEROKEE (SJ) 5.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 174KM, 128kW, benzyna (1980.10 - 1986.09) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła GENERAL RICAMBI Jeep CHEROKEE (SJ) 5.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 174KM, 128kW, benzyna (1980.10 - 1986.09) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Jeep CHEROKEE (SJ) 5.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 174KM, 128kW, benzyna (1980.10 - 1986.09) GSP
Piasta koła HART Jeep CHEROKEE (SJ) 5.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 174KM, 128kW, benzyna (1980.10 - 1986.09) HART
Piasta koła KAWE Jeep CHEROKEE (SJ) 5.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 174KM, 128kW, benzyna (1980.10 - 1986.09) KAWE
Piasta koła METALCAUCHO Jeep CHEROKEE (SJ) 5.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 174KM, 128kW, benzyna (1980.10 - 1986.09) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Jeep CHEROKEE (SJ) 5.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 174KM, 128kW, benzyna (1980.10 - 1986.09) MOOG
Piasta koła NK Jeep CHEROKEE (SJ) 5.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 174KM, 128kW, benzyna (1980.10 - 1986.09) NK
Piasta koła NTY Jeep CHEROKEE (SJ) 5.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 174KM, 128kW, benzyna (1980.10 - 1986.09) NTY
Piasta koła OPTIMAL Jeep CHEROKEE (SJ) 5.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 174KM, 128kW, benzyna (1980.10 - 1986.09) OPTIMAL
Piasta koła TRISCAN Jeep CHEROKEE (SJ) 5.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 174KM, 128kW, benzyna (1980.10 - 1986.09) TRISCAN
Piasta koła VEMO Jeep CHEROKEE (SJ) 5.9 4x4 samochód terenowy zamknięty 174KM, 128kW, benzyna (1980.10 - 1986.09) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8540 80402
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8540 80402
Średnica wewnętrzna [mm]:  69,5
Szerokość [mm]:  25,5
Ilość zębów obręczy ABS:  117
Średnica zewnętrzna [mm]:  90,5
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8540 80403
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8540 80403
Średnica wewnętrzna [mm]:  69,35
Szerokość [mm]:  29,6
Ilość zębów obręczy ABS:  54
Średnica zewnętrzna [mm]:  91
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze