Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła ESEN SKV do Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FEBI BILSTEIN Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła A.B.S. Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BTA Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) BTA
Piasta koła ESEN SKV Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) ESEN SKV
Piasta koła FAG Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) FAG
Piasta koła FEBEST Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) FEBEST
Piasta koła GSP Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) HART
Piasta koła IPD Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) IPD
Piasta koła KAWE Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) METZGER
Piasta koła NK Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła SWAG Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) SWAG
Piasta koła TIMKEN Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) TIMKEN
Piasta koła TRISCAN Jeep GRAND CHEROKEE IV (WK, WK2) 3.6 V6 4x4 SUV 281KM, 207kW, benzyna (2010.11 - obecnie) TRISCAN
Producent:ESEN SKV

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ESEN SKV
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
29SKV368
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ESEN SKV
Kod:
29SKV368
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Ilość zębów obręczy ABS:  96
Średnica zewnętrzna [mm]:  165
Ilość otworów:  5
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ABS
Gwarancja:  4 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 443,00 zł
233,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze