Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DR!VE+ do Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie)

Piasta koła HART Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) HART
Piasta koła SKF Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) SNR
Piasta koła ASHIKA Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła COMLINE Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DR!VE+ Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła FAG Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) FAG
Piasta koła FAI AUTOPARTS Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FEBEST Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GENERAL RICAMBI Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) GSP
Piasta koła IPD Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) IPD
Piasta koła KAWE Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła MEYLE Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) NK
Piasta koła NSK Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) NSK
Piasta koła NTY Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SWAG Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) SWAG
Piasta koła TOPRAN Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 SDV6 Hybrid 4x4 SUV 306KM, 225kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2015.06 - obecnie) VAICO
Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP2010.10.0346
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP2010.10.0346
Jednostka:
szt
Długość 1 [mm]:  86
Do 100 dni na zwrot
128,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze