Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BENDIX do Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03)

Piasta koła BENDIX Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) BORG & BECK
Piasta koła BTA Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) BTA
Piasta koła DAYCO Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) DENCKERMANN
Piasta koła EUROREPAR Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) EUROREPAR
Piasta koła FAG Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) FAG
Piasta koła FEBEST Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) FEBEST
Piasta koła GSP Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) GSP
Piasta koła HART Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) HART
Piasta koła KAVO PARTS Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) KAWE
Piasta koła LUCAS Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) LUCAS
Piasta koła MAXGEAR Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) NIPPARTS
Piasta koła NK Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) NK
Piasta koła NPS Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) NPS
Piasta koła NTY Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) NTY
Piasta koła OPTIMAL Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) OPTIMAL
Piasta koła SAKURA Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) SAKURA
Piasta koła SKF Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) SKF
Piasta koła TRISCAN Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) SUV 231KM, 170kW, benzyna (1998.05 - 2008.03) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
051155B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
051155B
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  19,8
Średnica wewnętrzna [mm]:  45,2
Średnica zewnętrzna [mm]:  73,4
Szerokość 2 [mm]:  19,6
Do 100 dni na zwrot
210,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
051156B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
051156B
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  42
Średnica wewnętrzna [mm]:  48
Średnica zewnętrzna [mm]:  89
Szerokość 1 [mm]:  44
Do 100 dni na zwrot
320,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze