Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła HART do Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) FAG
Piasta koła MAXGEAR Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła GSP Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) GSP
Piasta koła OPTIMAL Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła SKF Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) SKF
Piasta koła BENDIX Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) BTA
Piasta koła DR!VE+ Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła FEBEST Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) FEBEST
Piasta koła HART Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) HART
Piasta koła IPD Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) IPD
Piasta koła KAVO PARTS Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) KAWE
Piasta koła KOYO Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) KOYO
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła METALCAUCHO Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) NIPPARTS
Piasta koła NK Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) NTY
Piasta koła RUVILLE Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SAKURA Lexus RC (_C1_) F (USC10_) coupe 468KM, 344kW, benzyna (2014.08 - obecnie) SAKURA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
903 651
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
903 651
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Ciężar [kg]:  4,35
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 690,00 zł
373,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze